Morgonpigg

Godmorgon!
Jag vaknade tidigt idag, alldeles av mig själv, så skönt när man gör det.
Har hunnit äta frukost också, gröt blev det. Har varit sugen på det så länge, älsklingen handlade det till mig igår.

Mer om frissan: Jag valde att ta bort det slitna, fula, kritvita håret. Har varit trött på det länge och valde en mer naturlig färg, det är inte riktigt så ljust som på bilden men det kommer ju bli solblekt nu i sommar och sådär. Klippte även ca 4 cm från topparna, jag hade inte klippt mig sen i augusti!!!! haha det är fan katastrof, men jag vill ju verkligen spara ut till låååångt nu, då är det lika bra att låta det växa ut fräscht!

Senare idag blire gymmet, ska försöka ge mig på kondition och rumpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0