H&M

Ny vecka och hårda tag. Ja jag måste erkänna att det blev lite fusk med maten i helgen och inte alls mycket godis men lite. :) Men det var ju trots allt valborg och nu har jag 18 dagar på mig att komma i form till festen!

Det ska jag bara klara! :)

Jag vann en budgivning på de virkade shortsen från Conscious Collection på tradera i fredags. Jag får dem i födelsedagspresent av älsklingen <3 Jag fyller ändå 20 så ett par dyrare shorts är jag värd, hi!

Idag beställde jag en klänning från H&M på rea, inte jättebillig och inte jättebehövlig heller men sen i sommar vill man ha massa klänningar. Beställde även en jättesnygg skjorta till Chrille så att han kan matcha mig på min fest till min rosa klänning från nelly (Den får ni inte se innan festen). Vi ska på bröllop i sommar också så då kan vi vara fina tillsammans.

Nu är det slutshoppat för denna månad förutom att jag ska till frisören på onsdag, wiie!
Ni får se sen, gissa vad jag ska göra,.. skulle inte säga något till Chrille men jag råkade säga att jag skulle till frisören idag och jag har lyckats hålla det hemligt en månad, men han vet fortfarande inte vad jag ska göra. Han tror jag ska göra hårförlägning, men det behöver jag ju inte! ....
..Och så ska jag fixa naglar hos en gymvän Fatima, hon är grym på att göra naglar!
Men det blir inte förens dagen innan min fest. Och köpa alkohol såklart! :D

Klänningen som jag beställde, den hade kostat 349 kr och nu 175 kr så det var ju bra :)
Kollade in den när den kom ut men tyckte inte den var värd priset, finns även i blå.



Skjortan
Ser inte jätterolig ut såhär, tycker den är riktigt sommarfin!
199 kr så fick ja 10% rabbat


Kommentarer
Postat av: A

Wow vad coolt att ni ska gifta er! Hoppas bröllopet blir som planerat! :)

2011-05-02 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0