Svar

Jag har ju lovat att svara på era kommentarer och även fast jag drar mig från att sitta vid datorn istället för att sitta på balkongen och fortsätta sola så är det lika bra att göra det nu när jag har tid! :)


Från A:

Hej Nadja! Härligt att du är tillbaka igen, gillar din blogg! (Anonym kan förresten dra sig i väggen, du är fin på alla bilder!)

Undrar lite vad exakt för träning och kost du gjorde när du gick ner hela 3 kilon på 10 dagar? Är riktigt imponerad! Vill också försöka med rätt motivation och dina tips. :)

Tack så mycket, kul att några uppskattar bloggen, det får mig att vilja fortsätta!
Oj, de kommer jag knappt ihåg att jag gjorde. Men om jag har ett mål så går jag in för det hårt. Tränar minst två gånger dagligen, blandade träningsformer av konditon och styrka såklart.

Men de viktigaste om man vill gå ner i vikt är som jag alltid sagt, kosten! Hur man äter.
Ät nyttigt: sallad, fisk, kött, kycklig, ägg. Skippa helst onödiga kolhydrater. Jag äter oftast mycket pasta och så innan ett träningspass för att få energi. Har testat att bara köra protein och fett förut men det funkar inte på mig för jag får inte ut lika mycket av träningen då. Sen underlättar det att jag inte är sådan som går och och dricker ofta, drinkar är såklart en riktig kaloribomb!

Det gäller bara att bestämma sig. Nu kan ni följa mig i bloggen om ni vill. Började min diet (nyttiga kost) i tisdags och nu kör jag två pass om dagen osv. Har verkligen struntat i maten sen jag kom hem från thailand och det har gått 5 månader så nu gäller det att skärpa till sig, ska vara tajt till min 20 års fest den 21:a maj! Lycka till! :)

Sen så vill jag bara säga till den personen som undrade varför jag bara visar ena delen av mitt ansikte. Ja som dem flesta så har man en sida eller en pose som man alltid kör med, jag tycker inte jag blir lika bra på bild från andra sidan helt enkelt. thats my pose!

Ska försöka göra ett inlägg ikväll om min träning och mat idag...


Jag och lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0