Mat och träning

Gårdagens mat och träning:

Frukost: ett ägg, lite yoghurt och en energidricka

Första träningspasset: 30 min på crossen, jag tog ut mig allt vad jag kunde, har en liten lek att börbränna mer kalorier än vad jag gjorde förra gången. På så sätt måste man verkligen pressa sig själv, Grymt bra!

Lunch: En proteindricka utan fett och kalorier, en timme senare åt jag tonfisksallad med gurka, tomat, sallad, avokado, tonfisk och hemmagjort dressing.

Innan andra träningspasset tog jag ett äpple

Andra träningspasset: Cyklade en kvart som uppvärmning sen körde jag hård rumpträning i ca 40 min.

Middag: Tonfisksallad igen

Senare på jobbet: En bar

Kvällsmål: Tre knäckebröd med skinka och gurka, ett ägg och en kopp te (utan socker)

Det roliga är att jag har bara tränat lite hårdare och ändrat på kosten och sen i söndags har jag gått ner ett kilo. Då förstår ni hur mycket kosten gör!

Ska snart bege mig till gymmet, börjar jobbet klockan ett till nio ikväll men innan, ett hårt förbränningspass såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0