im back

Åhhh! jag har verkligen haft dåligt samvete för att jag inte bloggat, har helt enkelt känt att ja inte har något att blogga om. Mitt liv består just nu mest av träning och jobb, ovanligt va? :)

Jag ska försöka komma igång igen, om inte annat till sommaren då de händer lite mer saker. Den 21:a maj ska jag ha min 20 års fest. Fatta att det redan gått snart ett år sen jag tog studenten. Jag tycker tiden går sjukt mycket fortare när man inte går i skolan och jobbar istället, i love my job! <3

Så jag hoppas att ni mina kära läsare inte gett upp hoppet, har sett några få kommentarer att ni vill ha mig tillbaka, jag blir så glad. :)

Imorse körde jag spinning med chrille kl sju på morgonen, nu ska jag köra ett andra pass och sen jobba kl 16.00, duschar och så på gymmet.

Fick ett samtal från synkcasting nyss (argenturen jag är med i) jag kanske får gå en visning imorn, wie! :D
Puss puss


Ny träningstopp från H&M ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0