Besviken

Jag är lite besviken på att synk inte ringde mig igår. Jag pratade med dem och dem ville ha med mig på en modevisning pga att en av modellerna hade blviit sjuk. Jag sa att jag jättegärna ställde upp men att jag inte kunde komma på casting igår eftersom att jag skulle jobba och så. Hon skulle ringa och kolla med dem om jag fick gå iallafall, utan att gå på casting. Men hon ringde aldrig tillbaka och sa någonting. :(

Aja det kommer väl fler chanser, har fått några förfrågningar förut men då har man ej fått betalt och eftersom att jag har jobbat dessa tillfällen så ville jag inte förlora tio timmars jobb på gymmet för att gå modevisning gratis.
Man är ju ingen miljonär lixom, hihi! :)

Bättre lycka nästa gång, får man hoppas!
Jag sov ut idag, nu blir det frukost sen gymmet. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0