Trött


Hemkommen från jobbet, glömde maten, BRA Nadja! Snacka om trött lixom. Hade tänkt käka matlådan som var över innan träningspassen ikväll men det får väl bli knäckemackor med skinka och yogurt istället. Det är ju inte så att det är långt till gymmet men jag orkar verkligen inte gå upp dit igen för att hämnta matlådan för att sedan gå hem och sen gå dit igen för att träna.


Förutom lite trött efter endast 5 timmars sömn inatt så mår jag bra, träningen går bra och allt är fint. Jag och C körde ett ryggpass igårkväll och träningsverk i rumpan har man från gårdages första träningspass.

Kvällens träning blir iallafall Basic low impact 30 min (dans), BT 60 min (styrketräning för hela kroppen) och core 30 min (mage och korsrygg)

På tal om ingenting egentligen, modellargenturen har inte ringt mig än, men hon skulle ju ringa när hon hade lektion för nybörjare på catwalken :) LÄNGTAR!

Måste bara dra upp Rihannas låt igen, jag lyssnar sööönder den, blir så festsugen! Emma ska ha tjejmiddag och utgång på lördag, får se om jag drar med på utgången.


just nu...

Pyjamasbyxor och sporttopp på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0