Synkcasting

Åhh vad jag är uppspelt nu!
En man på gymmet har hjälpt mig att komma i kontakt med modellargenturen synkcasting.
Jag skickade lite osminkade bilder till en tjej igår och hon ringde mig idag och ville att jag skulle komma på en provfotografering den 20/9 hos dem och sedan höra av sig om jag är något som dem är ute efter, denna kvinna har jobbat i branchen i många år på både mikas och stockholmsgruppen som är två av de största argenturerna.

Jag vet att jag inte borde förvänta mig för mycket, men detta kan vara är väg till en av mina största drömmar :)
Im so happy!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kuul :)

2010-09-07 @ 12:34:34
URL: http://Nathaline.devote.se
Postat av: lisa

FUL!

2010-09-08 @ 09:58:51
Postat av: hanna

hur gick det då??

2010-09-10 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0