Schmoopen 31 år

Heeej heej hej bloggen!
Jag kommer aldrig riktigt igång med den här bloggningen, men det blir ett inlägg lite då och då iallafall.

Jag jobbade imorse från 07.00 - 14.00 sen har jag slappat framför tv:n och ätit lite, ikväll blir det träning somvanligt. Måste vara i bra form till provfotografering som är nästa måndag. Hade fått en fråga om hur det gick men somsagt så är det den 20/9 som jag skrev så jag har ingen aning om vad som kommer att hända. Min hud är verkligen inte på topp just nu så jag hoppas verkligen att den är bra om en vecka. Hoppas ni önskar mig lycka till iallafall :)

..Jag läste Carolina Gynnings och Tyras blogg idag och båda har varit i stallet och ridit och det är lite kul för jag ska nämligen iväg klockan åtta imorgon bitti med älsklingen och rida. Han har lovat mig att han ska fixa det länge eftersom har han personlig träning med en kvinna som har hästar och jag gillar att rida. Dessutom fyller min schmoopie 31 år idag, grattis min bästa bästa bästa älskling! <3

Vad händer annars då...jag var sjuk i helgen (MAGSJUKA) så det blev ingen träning. Annars jobbar jag mycket denna vecka, alla dagar förutom på torsdag så det blir deff, träning och jobb.

Kanske slänger upp någon bild från ridningen sen. Puss på er

Jag idag




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag viste inte att du tyckte om hästar :))

2010-09-15 @ 07:17:00
URL: http://Nathaline.devote.se
Postat av: Maddie

ät vitaminer, duscha ofta och basta så kommer nog din hy bli bättre

2010-09-15 @ 13:19:34
URL: http://pyrets.se
Postat av: hon duschar redan 3 ggr o dan, vitaminer.. Finns det någon som får i sig llika mycket vitaminer som Nadja? Varför hitta något att klaga på?

2010-09-16 @ 14:59:23
Postat av: push it

Var härstammar du ifrån? Linnakangas är ganska ovanligt =)

2010-09-18 @ 00:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0