Perfekt längd

Godmorgon på er!
Ja igår var jag ju somsagt på argenturen, jag fattade inte riktigt vad som hände.


Jag skulle dit på en provfotografering och skrev sedan på en massa papper. Ett papper att jag förstått alla regler om man blir uppbokad hos en kund osv. och ett papper där jag fyllde i alla mina uppgifter samt kontonummer så att man ska kunna få lön. Men jag har inte skrivit på ett riktigt kontrakt där det står att jag jobbar för dem, så jag är lite förvirrad.

Men Maud en jättetrevlig tjej som jag mejlat tidigare till träffade jag igår och hon kom fram och sa till mig att jag hade perfekt längd (jag är 179 cm lång) för att gå visningar och frågade om jag ville komma på en lektion för nybörjare och lära mig att röra sig rätt på catwalken.

Jag är så himla glad just nu, tror inte jag fattat riktigt .. :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fan vad kul Nadja! :)

2010-09-22 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0