Heeelt slut

Ja jag är helt slut, var längesen jag blev såhär trött av dessa pass, för lite sömn. Tur att man inte börjar jobba förens 16.00 imorn, kan man sova ut och träna på dagen.

Denna vecka:
Tisdag:
Träning, handla lite nytt smink som är slut, mascara osv. och sen jobb 16.00 - 22.00

Onsdag: Träning på dagen, vid sextiden ska jag på tjejmiddag hos mamma och fira Lillasyster Nicole som fyller 14 bast den 13:e ;) Hon är 14 och växer snart om mig som är 179 cm, sjuuukt!

Torsdag: Min och älsklingens 2,5 års dag + förlovade 6 mån, ut och käka lunch sen jobb 18.00 - 22.00 <3

Fredag: Träning och jobb 14.00 - 21.00

Lördag: Träning och tjejmiddag hos Emma som fyller år, kanske utgång!

Söndag: Lunch med Thailandgänget (vi som åker till thailand den 29 november) Boka hotell tillsammans :)

Händelserik vecka, kul!

Nu ska jag käka så att jag inte svimmar och sedan slänga mig i sängen för en god natts sömn.

Jag har bestämt mig för att sluta färga håret, inte helt men typ slinga det två gånger om året istället för att helfärga det en gång i månaden. Nu när jag klippte av 16 cm på håret för en månad sen så kan man lika gärna börja vårda håret så att det växer ut tjockt och fint, mitt hår växer så himla fort så snart kommer jag nog ha det långa svallet igen, får hoppas att det är som jag vill ha det till nästa sommar :)

Innan jag klippte mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0