Hårt pass

Shit vad jag och C tränade hårt idag, rumpa fick det bli. Vi körde på ett sätt som jag precis börjat med som jag älskar.

Man kör ett styrkesett sen cyklar man eller kör crossen en minut (riktigt hårt) sen på styrketräningen igen. Man svettas som en gris och det är verkligen ett bra sätt att träna på om man tycker det är tråkigt att stå på t.ex. crossen 30 min i sträck och man håller igång förbränningen hela tiden, ibland kan man känna att man inte svettas så mycket när man bara gör styrka men testa detta så får du se!

Nu har vi ätit en stadig lunch, vi ska köra ett till pass senare ikväll och då blir det rygg.

Svar på kommentar:
Från Tess:

"Kan du inte ge mera träningstips i bloggen :) Kanske några effektiva rumpövningar? Utöver de vanliga: Utfall, benböj :D"

Jag har gjort det en gång förut vet jag, men det var så längesen så absolut kan jag göra det!
Jag har massa bra övningar :)



Puss på er darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0