Fråga om min träning

Hallå alla älsklingar!
Idag har jag inte gjort någon annat än att träna och storstädat mitt fina hem.
Efter detta lilla inlägg ska jag bege mig till jobbet för att endast jobba 3,5 timmar, denna vecka blev det inte mycket jobb, bara ca 3 timmar på fredag och 10.00 - 17.00 på lördag, skönt.


Det är ju inte så att jag har speciellt jobbigt jobb men ändå :)

Det är väl dags för mig att skriva lite mer om min träning så det skulle vara kul om ni kom med en massa frågor så kan jag svara på allt ni vill veta.

Denna veckas träning:
Måndag: Dance 30 min, BT 60 min, core 30 min, gå på bandet 20 min, cykla 10 min (2 tim & 30 min träning)

Tisdag: Morgonpass: 30 min cross, 30 min cykla kvällspass: 30 min cross, spinning 30 min & lite mage

Onsdag: Morgonpass: spinning 40 min, ben&rumpa 50 min Dagspass: Rygg & axlar 40 min, förbränning 20 min


Fortsättning följer,...

Skjorta och kavaj idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0