Dagens fråga

Fick en rolig fråga :)

"Hej.
Jag undrar lite vad ditt mål med träningen är. Är det för att hålla igång och vara hälsosam eller vill du utveckla din kropp på ett speciellt sätt? Jag menar.. du är ju ganska vältränad och smal men har inte så mycket (synliga) muskler. Men det kanske inte är ditt mål att få det heller?"


Bra fråga!
Det är för att vara hälsosam, för att hålla mig i form och blir mer vältränad och framför allt för att det är skönt och roligt! Enligt mig kan man inte bli för vältränad man kan ju alltid bli bättre och starkare. Jag har faktiskt muskler men det kanske inte syns så jättemycket på bild, te.x så har jag väldigt mycket muskler på ryggen, kan visa bild när jag tränar rygg nästa gång så får ni se :)

Jag har också mycket muskler på benen (låren) vilket gör att jag har ganska kraftiga lår, enligt mig iaf. Om det är något mål jag har så är det att få bort lite mer fett på låren så att musklerna kommer fram mer och dem blir smalare. Magmuskler har jag också, jag tycker verkligen inte att jag inte har muskler.

Nu på senaste tiden så har jag kört väldigt mycket styrka och även byggt upp mycket muskler på armarna, det syns så himla mycket mer när jag tränar, musklerna bara växer fram lixom. Men det är inte heller mitt mål att jag ska se ut som värsta muskelknutten utan jag vill bara hålla mig i form och bygga muskler så att jag håller mig stark och frisk. Det är ju verkligen inte snyggt att bara vara smal, muskler ska man ha!

Bilder där man ser mina mag och ryggmuskler..



Kommentarer
Postat av: Hank

Muskler? ja du... kanske bör du omformulera dig lite...

2010-12-27 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0