Alergisk

Godmorgon alla söta!
Fan jag tror jag är alergisk mot mjölk eller iallafall riktigt fet grädde! Vaknade tidigt imorse och mådde illa och somvanligt vet jag när jag ska kräkas och mycket riktigt så gjorde jag det men inte alls mycket. Jag åt nämligen grädde till pankakorna igår och sist jag åt gräddsås hemma hos mamma kräktes jag hela natten :(

Måste kolla upp detta!

Aja, annars mår jag bra, fortfarande lite illamående bara. Idag är det jobb 10.00 - 17.00 sen blir det lungt.
Tror jag vilar från träningen idag, det blev heller inget andra pass igår, mina ben var helt slutkörda efter en vecka med två pass om dagen. Men imorn är jag ledig och då blir det träning.


Kommentarer
Postat av: Hanna

finns piller på apoteket mot laktos som finns i mjölk. De är receptfria, värt att prova för det brukar funka.

2010-09-27 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0