PLÅTNING

Uppe med tuppen! Om en timme ska jag åka iväg på min första riktiga plåtning. det är inte via min argentur utan via Chrilles kompis. Jag vet inte om jag får säga något om det men jag kan berätta sen när jag fått bilderna och så.

Vi beräknas vara klara vid halv tolv då ska ja in till stan och träffa syster Linda en sista gång inann jag åker iväg, jag ska köpa löshår och så ska vi ta en fika, en riktig fika men brownie och mjukglass. Det är jag värd för jag har gått ner hela TRE kilo på tio dagar tack vare riktigt nyttig mat och stenhård träning :D
Inte ens en liten kaka har jag ätit!

Men var inte oroliga jag lär gå upp de tre kilona på tre veckors semester ;)
Efter stan börjar jag jobba, klockan två, lite stressig dag men riktigt rolig får man hoppas :D

Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-26 @ 07:41:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0