Maj 6

Godmorgon! :)
Praktik idag somvanligt.. snart är denna praktik slut, inte alls många dagar kvar. Nästa vecka har vi lovdagar torsdag och fredag, så skönt!

Jag brukar börja klockan tio men jag börjar istället halv ett och slutar halv sju så jag hinner med ett tröningspass nu på morgonen och ett på kvällen.

Igår blev det rumpa en timme och dans en timme, jag och Emma körde ihop. :)
Nu ska jag dricka smothie och sen bege mig till gymmet!

Lite shopping de senaste dagarna:


Bikinitrosor. Jag har sett så mycke snygga bikinisar i år, jag vill ha allihopa!
H&M har hur mycket somhelst men jag kunde avstå. Dessa är från Gina.


Halsband från Glitter och från H&M.


Matchande nagellack :)


Byxor från Vero Moda, Avslappnade och hur sköna somhelst men ändå snygga på!
Kostade bara 200 kr.


Herregud, 6 Maj redan!!!! Inte ens en månad kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0