Victorias secrets

Det var skiva i måndags och det blev lyckat tycker jag!
Lagom med folk och lagon med dricka. Man var lite sliten igår :) Jag har en massa bilder som jag vill visa er.

Äntligen lite bilder!
Temat var som sagt "10 år senare" Jag var utklädd till Victorias Secrets :)

Först var vi hemma hos mig och Chrille, jag mamma och mammas kompis Sussi.


Sen kom pappa och hämtade oss, då fick klänningen åka på!

under middagen..

Jag blev utnämnd till klassens hurtigaste

sen blev det fest

Jag var inte den enda som var halvnaken

Han var nästan sexigare än mig, bara nästan ;)

 


Kommentarer
Postat av: Linnea S

Tycker ärligt inte att du e särskillt snygg som du själv verkar tro o för att träna så mkt som du säger att du gör så är du inte så vältränad som du borde vara, enligt dig själv så verkar du ju i princip bo på gymmet. skriver bara va ja tycker o inte anonymt som alla andra.

2010-05-06 @ 14:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0