Schema

Idag var jag riktigt seg, blev bara dans en halvtimme sen gick jag hem.
Hade inte alls någon lust att träna idag, det kan bli så ibland.

Denna vecka är sista skolveckan!!!

Schema framöver:
  • Vanlig skoldag imorn och på onsdag
  • Praktik torsdag och fredag
  • På lördag blir det fest med min storasyster som fyller år den 27:e maj
  • Måndagen nästa vecka: tror att vi är lediga, ska ha betygssamtal med idrottsläraren (hoppas på ett MVG)
  • Tisdag: vett och ettikett till balen, trädning av skåpet osv.
  • Onsdag: Bal
  • Torsdag: Fotografering halv tolv och sen en heldag med klassen och läraren inne i stan
  • Fredag: STUDENTEN!!! wiho!
Jag fyller år imorn så jag kommer vakna pigg och glad! :)

Förra året när jag fyllde 18 och hade tjejmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0