Praktiken är slut

Imorse var det jobbigt att gå upp, kände mig riktigt seg, men vad ska man göra? Sista praktikdagen var det idag. Lite sorgligt men ändå så jävla skönt, det är ju inte så att jag aldrig kommer vara på gymmet igen, jag både jobbar och tränar där som ni redan vet.


Så vad händer ikväll, ja, inte mycket kan jag säga. Efter praktiken tränade jag en timme sen gick jag hem och packade till imorn då vi ska fira våra (min syster, hennes kompis och jag) födelsedagar med fest, gud så kul!

 

Det är inte jag som har festen men man kan säga att jag är med och firar min födelsedag också eftersom att jag inte riktigt gjort det än :)

 

Nu har jag precis rakat mig, dushat, och smörjt in hela kroppen med body loution, känns fräscht. Imorn bitti blir det spinning sen åker jag direkt mot Linda för lite shopping i skärholmens centrum och mys och sen fest som jag precis nämnde!

 

Men ikväll blir det baaara mys med älsklingen goda köttgryta...


Nu gick det äntligen att ladda upp bilder! Här är tavlan som nu sitter i vårat sovrum.

I de högra hörnet står det "jag älskar dina ögon" och tavlan heter "Din Kärlek" som står mitt i tavlan

Såklart mycket finare i verkligheten, det är glitter i tavlan också som inte syns på bild.

En annan tavla av samma konstnär som vi har i vardagsrummet

Vad tycker ni, cool konst?


Kommentarer
Postat av: :)

as fim tavla på dig och killen! :)

2010-05-29 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0