långhelg

Dagen började med träning, eftersom att klasserna var inställda igår blev dem istället flyttade till idag.
Var på gymmet halv elva och tog en solning på 15 min sen var det cirkelträning en timme och sedan dans 45 min. När jag kom hem åt jag en avokado och kyckling till lunch.


Jag har duchat, rakat mig och fixat till mig lite, man vill ju ändå vara lite fräsch när det är helg. :)

Jag och Natalie hade tänkt åka in till stan och gå en promenad men vädret är inte på topp så vi får se vad som händer ikväll. Jag hade inte haft någon lust att gå en promenad ändå, helt slut efter träningen, det var riktigt bra pass idag. God middag blir det iallafall, vi ska äta kött, kanske tar ett glas vin till :)

Jag ska försöka njuta ev den här dagen för imorn och på lördag jobbar jag. Hade helst inte velat jobba imorn, men men, det blir pengar!

Tack tjejer för de fina kommentarerna, kul att ni läser min blogg <3

See you later, kiss kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0