I bra form

Träningen denna vecka har gått super duper bra!
Gjorde en fettmätning idag igen, var inte mitt bästa resultat men inte heller långt ifrån och jag har byggt nästan ett helt kilo muskler under ca en månad, wie! De går bra nu...

Imorn är det praktik fram till tre sen ska jag dirr hem till min söta syster som ställer upp och klipper mig så att jag är fin till studenten. :)

På lördag är det Flex grillfest och då blir det äntligen lite party! Fyfan, det var längesen man festade ordentligt, får se hur det går. Jag hoppas på en bra och riktigt rolig fylla.


Från förra flexfesten, ca ett år sedan... Då hade jag precis börjat bli blond igen från mitt bruna hår som ja hade ca 6 mån.

Love you!


Kommentarer
Postat av: A

Hej Nadja! Vad är ditt bästa träningstips gällande effektiv kaloribränning, och hur länge ska man hålla på med det för att se synliga resultat? :)

2010-05-23 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0