Helgen

Jag försökte blogga igår men av någon anledning kommer jag inte in ibland, jättekonstigt och irriterande!

I fredags kom som sagt min syster hit med balklänningen som satt hur bra somhelst, den är sååå fin!
Jag fick också en säck med kläder efter att hon rensat sin garderob. Jag har precis tagit hit ALLA mina saker och kläder till Chrille så jag passade på att rensa mina kläder och fick ihop en stor kasse som jag gav till mig vän Amanda.

Jag har bara lite skor och jackor kvar hos mamma som jag ska hämta i veckan sen är det bara en säng som står i mitt rum där hemma hos mamma.

I lördags hade Chrille spinningklass somvanligt klockan tio på morgonen och jag kunde vara med för att jag var ledig. Efter det ställde vi oss på crosstrainern i en kvart sen åkte vi hem och hjälpte till lite på gårdsstädningen som vi hade här. Sen började vi laga nyttig tacos och Nino kom över frö att äta med oss, någon timme efter att vi ätit så var det dags för nästa pass ;) Jag och älsklingen tränade rumpa i ca en timme sen begav vi oss till rackethallen för att spela badminton ytterligare en timme. Så det blev tre timmars träning i lördags!

På kvällen var vi helt slut, både jag och Chrille så vi hade lite kortspel här hemma med hans vänner sen såg jag, Natta, Nino och Chrille en film.

Sen sov jag som ett litet djur ända till tio igår! Gud så skönt det var att sova ut, jag brukar alltid vakna vid åtta när jag kan sova ut. Sen var det iallafall jobb från 12.00-20.00 sen mys med älsklingen <3

Om två timmar är det skola, jag vill träna men det blir nog jävligt stressigt om jag ska träna nu, får träna två timmar ikväll istället :)

Klassens Hurtigaste, det är ja de!


Kommentarer
Postat av: sara

hah såg du vad jag bled?

2010-05-24 @ 20:40:33
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0