Helgen som varit

Nu har jag inte hunnit blogga på några dagar.
I torsdags blev det en lugn kväll, Natalie kom över och vi poppade musik i datarummet, åt god mat och hade det trevligt, på fredagen tränade jag på morgonen sen jobbade jag från 13.00 - 21.00 det blev inte allt för sent eftersom på lördagen jobbade jag 9.45 - 17.00. Det var så himla lungt på grund av det härliga vädret så jag var hemma strax efter fyra redan, eftersom att jag kunde städa under gymmets öppning.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen, tvättade bort sminket och la mig på balkongen med älsklingen och hann sola en timme innan solen gick bort från våran balkong, gud så skönt det var! Synd att jag jobbade.

Sen gick vi en runda till gymmet, jag körde lite mage och sen gick vi en liten promenad, gick och handlade och sedan gjorde vi en grekisk sallad och stekte kött till, gud så gott det var!

Idag sov jag ut till tio, låg i sängen till elva och vid halv ett tränade jag på crossen 30 min och rygg 15 min.
Jag var precis i centrum och köpte tunna stumpbyxor och en bikiniöverdel till!! :) haha kan bara inte låta bli när det är så billigt, 50 spänn är ingenting!

Nu ska jag strax till gymmet igen och stå i repan en halvtimme för att Chrille har en kund och sen blir det step en timme. :)

Den är neonrosa, färgerna blev inge bra på bild. Den är riktigt fin på! :)

Juste, har glömt berätta! I veckan var Johan (Chrilles bror) i centrum på coop och sålde sin korv med lill babs, dem jobbar ihop med den här korven. Jag och Natalie var där och hälsade på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0