Avundsjuk eller?

Kommentar från Linnea S:
"Tycker ärligt inte att du e särskillt snygg som du själv verkar tro o för att träna så mkt som du säger att du gör så är du inte så vältränad som du borde vara, enligt dig själv så verkar du ju i princip bo på gymmet. skriver bara va ja tycker o inte anonymt som alla andra"

Svar:
Om jag är snygg eller inte, ja det kan ju inte jag bestämma vad folk ska tycka.
Enligt mig själv så ser jag bra ut, varför skulle jag inte tycka det? Jag har ett bra självförtroende och det står jag för men skulle aldrig skryta om det vilket jag aldrig har gjort, varken i bloggen eller i verkligheten.

..och ja jag tränar mycket, väldigt mycket! Inte vältränad?
Är inte jag vältränad så vet jag inte hur en vältränad person ser ut, vet inte på vilket annat sätt jag ska skriva för att försvara mig där.

Om ni bara viste hur min kropp såg ut innan jag började träna. Har aldrig varit fet men väldigt otränad, celuliter på benen och rumpan, vilket tagit mig två år att träna bort. Finns bara kvar lite när jag spänner rumpan, Överflödigt fett vid magen, inga muskler osv.

Jag lever sunt, äter nyttigt på vardagarna och unnar mig god mat på helgerna, godis mm. Jag skulle aldrig svälta mig själv eller liknande för att bli smalare. Jag älskar det liv som jag lever nu, träna mycket för att hålla mig i form och unna sig god mat ibland.

Allt detta tyder bara på svartsjuka, förstår inte, alltid är det någon som ska klanka ner och hålla på! Jag menar, vad fan! Ge folk komplimanger istället, eller håll bara tyst.

Även om man tycker saker behöver man inte slänga ur sig det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har skitfin kropp. Folk som inte säger det är enbart avunsjuka.

2010-05-06 @ 20:17:07
Postat av: Anna

Jag tycker att du är jättefin som du är och jag tycker att du verkar leva ett riktigt sunt liv :). Skit i avundsjuka tjejer, det finns allt för många av dom för att ens lägga energi på :)

2010-05-10 @ 23:53:47
URL: http://annaisr.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag håller med Nadja!

Elaka åsikter ska man hålla inom sig!

Tack för en bra blogg Nadja! :)

2010-05-12 @ 22:13:20
URL: http://www.jessicalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0