Bikinigalen

Sådär, nu var träningen klar för idag!
Det blev dans en halvtimme och BT en timme.
Struntade i coren för jag började må illa trots att jag ätit mycket kolhydrater idag och hade mycket energi.

Nu blir det mys framför tv:n, top model och hollywoodfruar. Brukar sluta kvällen med Petra Mede show också får se om jag somnar tidigt ikväll. Känner mig lite utmattad. Hoppas jag inte är påväg att bli sjuk nu, hade ont i huvudet tidigare idag och kände mig hängig... Nej, jag ska inte blir sjuk!

Köpte en ny bikini imorse :) haha, även fast jag fick en ny bikini av min syster i fredags (tidig födelsedagspresent, fyller år 25:e maj) Jag kan inte låta bli, på H&M kostar de ju bara 99 kr för båda delarna tillsamans, stööört billigt!


Den jag fick av syster :)



Den jag köpte idag



Kommentarer
Postat av: LnB

Jag har den svarta också.. så nu har vi båda, båda två! hehe (L)

2010-05-13 @ 19:44:15
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0