Badminton och Bowling

Hallå! :) saknat mig? haha! Jag är riktigt kass på att blogga nu asså!

Igår hade jag mösspåtagning i skolan.
Idag har jag jobbat och spelat badminton, vi ska snart åka och spela bowling.
Fan ja kommer säkert ha träningsverk i ena armen, först badminton och sen bowling :)

Jag ska dricka vatten hela kvällen för imorn ska jag upp tidigt och träna innan jobbet 12.00-20.00 för på måndag ska jag ha studentskiva och måste vara tajt för jag ska vara utklädd till V******** S******.
Kan ni gissa vad ja ska vara? :) Vårat temat är "tio år senare" Woho, sååå jävla taggad!

Jag har inte festat ordentligt på jag vet inte hur länge, så de är väl dags nu.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Victorias Secret :)

2010-05-02 @ 19:51:53
Postat av: ....

victoria silvstedt

2010-05-04 @ 22:33:55
URL: http://....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0