27 maj

Började prakiten lite senare idag eftersom att C (Chrille) behövde mig i repan.
Gick upp halt åtta och tränade ett hårt pass med C. Först en halvtimme på crossen och sen ett rumppass i ca en timme. Har vilat både i tisdags och onsdags så det var skönt att träna hårt.


Igårkväll fick jag en till present av älsklingen, vi har en jätteduktig konstnär som gymmar på gymmet och vi frågade honom om han kunde göra en tavla med mig och C i tavlan. C Fixade de så att jag kunde få den i födelsedagspresent, jag viste ingenting :) Resultatet av tavlan blev jättebra. Han gör väldigt cool och speciell konst.

Det är något konstigt med daorn så jag kan inte ladda upp en bild mendt kommer sen :)
pusspuss

Grattis till min syster som fyller 23 idag, på lördag ska vi fira tillsammas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0