Gjort hål i...

Förlåt för dålig uppdatering, var men Natta hela dagen i stan igår sen sov jag hos henne så hade ingen tillgång till dator. Imorse gick jag och Natalie upp klockan fem på morgonen för att vi skulle lämna hennes dotter Izabell på dagis och sedan åka till hennes jobb (Flex gym i Hagsätra), hon skulle bara jobba i 3 och en halv timme så jag passade på att träna, sola, duscha och fixa mig i lungn och ro.

Träning idag:
gick på bandet 1 timme och 10 minuter, 5 minuter mage ;)
Även fast jag bara gått på bandet varje dag och inte tränat någon styrka så är min rumpa stenhård!
Att bara promenera riktigt intensivt tar verkligen bra.

Natalie skulle pierca sig på DET stället idag, ja ni fattar vad jag menar. Hon skulle egentligen gjort det förra veckan när vi var där men det blev inte så och nu när hon skulle göra det så bestämde jag mig för att ta hål i naveln. Jag har självklart tänkt på detta några dagar och jag gjorde det. Det gör lite ont nu, man är ganska öm.

Vad tycker ni om hål i naveln? Fint eller mobbat, hi! :)
Jag visar massa bilder sen, har varit dålig med bilder denna vecka, inte så kul att läsa en blogg då kanske, tycker jag iallafall.

Just nu är jag på jobbet, jobbar 17-21 får se om jag orkar blogga ikväll eftersom jag gick upp klockan fem imorse annars får ni se imorn :) puss

Kommentarer
Postat av: LnB

Oj då så ny har du också piercat naveln, va fint!

2010-03-03 @ 19:37:21
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det är hett det, speciellt till din bruna och smala mage. Ska också ta det, fick det för mamma. ;)

2010-03-03 @ 22:20:00
Postat av: Nicole

Hål i naveln är hett, speciellt till din bruna och smala mage. Jag ska också ta, fick det för mamma !

2010-03-03 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0