Lördag

Work, work, work till klockan fyra.
Var med på Chrilles 30 minuters spinningpass imorse sen körde jag en kvart på crossen. Kunde träna imorse eftersom det inte var planerat att jag skulle jobba idag, så jag fick börja tolv istället för tio och jag slipper städningen :) Fyra timmar är ju ingenting, det går skitfort!

Efter jobbet blir det lungt, ska hänga med Chrille till grabbarna. Hoppas Natalie följer med Nino så att jag inte är ensam tjej.

Det hade inte vart helt fel att festa idag, jag var bjuden till Linns fördelsedagsfest men jag har precis kommit igång riktigt bra med träningen och kosten så det känns så dumt att förstöra allt på en kväll pga lite alkohol. Jag har inga pengar heller så det hade inte fungerat iallafall.

Men till sommaren blir det mycket fest, jag fyller 19 i maj sen är det studentskiva, bal och studenten!!!!

Jag kan verkligen inte tänka på något annat just nu...
Och nästa fredag ska jag och min prins åka kryssning bara han och jag, vi firar nämligen våran 2 årsdag, heeeelt sjukt :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0