Today

Så! Nu har jag äntligen tid till att blogga.
Jag sov ut till tio idag, det behövde jag verkligen eftersom jag gick upp klockan fem igår morse. Klockan tolv när jag ätit frukost och så, gick jag till centrum och mötte upp Natalie, ovanligt va? Jag skulle handla hem lite mat så då följde hon med mig sen skulle jag gå och gymma och jag släpade med mig Natalie :)

Klockan var halv tre när jag var klar med träningen så då var det bara hem och duscha och fixa sig inför jobbet, hann precis klart till kvart i fyra då jag skulle gå till jobbet.
Nu står jag här i repan igen, jobbar 16-22 idag..

Träning idag:
En timme på bandet
Mage 15 min

Mat idag:
Frukost: tre knäckebröd med skinka och 2 glas juice
Lunch: 2 mackor med stekta ägg på (mörkt bröd) och juice (bra med lite socker direkt efter träning)

Till middag: kalkon, keso, bröd och en liten yoghurt

Imorgon är jag ledig så då blir det två pass, ett förbränningspass på morgonen och rumpa på eftermiddagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hii :) afro idag?

2010-03-05 @ 10:29:59
URL: http://lillalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0