Spydiga kommentarer

Godkväll!
Idag har jag varit ledig så jag har tränat 2 gånger, gick på bandet 1 timme på morgonen och körde rumpa mitt på dagen. Jag har kört väldigt mycket mage denna vecka och idag har jag äntligen träningverk där. Det krävs mycket för att få träningsverk i magen kan jag säga, iallafall för mig.

Fick en spydig kommentar om min mage föressten.. Jag tycker det är så kul men folk som är avundsjuka eller vad man nu ska säga, någonting har dem emot en verkar det som eftersom man får så onödiga kommentarer. Om man tycker någon ser bra ut eller så så kan man väl säga det istället för att komma med något elakt. Typiskt tjejer!

Kommentaren: Vadå magrutor? ser inte en ända, så mkt som du tränar borde de synas mer..

Jag hade lagt in bilder på min mage och sa att jag inte hade lika mycket magrutor som min vän Emma.

För det första: Jag har inte tränat mage så mycket tidigare för att jag inte velat ha magrutor men har insett att det är fint med lite muskler och konturer på magen och därför börjat köra ganska mycket mage nu.

För det andra: Det syns vist att jag tränat mycket eftersom jag har en väldigt slank och smal mage.

För det tredje: Jag HAR faktiskt magrutor, här kommer bilder på när jag spänner magen!
Tagna nyss!!

Imorn är det jobb från 10-17 sen ska jag vara med Natalie, vi ska äta tacos och dricka lite vin, det var längesen nu. puss på er!



Har jag inga magrutor så vet jag inte vad magrutor är...


Kommentarer
Postat av: träningsglad tjej

Hej

Skulle vara kul om du kunde dela med dig utav rump och magövningar som du kör, det skulle uppskattas =)

2010-03-05 @ 22:15:07
Postat av: Anonym

jag tycker din mage är skitfin... den är sådär perfekt.. inte för mycket muskler, utan lagom. Det är det som är fint.På killar ska man verkligen se en tvättbräda, men på tjejer ska man bara se att den är vältränad! :)

2010-03-06 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0