Sportlov

Ne nu har jag varit för dålig med att blogga känns det som.
Denna vecka har jag sportlov vilket innerbär nyttig mat och så mycket träning som jag bara kan. Eftersom jag har denna förbannade hostan så måste jag ta det ganska lugnt.


Dagen har börjat bra gick upp halv tio, drack en smothie sen gick jag till gymmet och gick på bandet en timme samt körde lite vader. Det var egentligen meningen att jag skulle gått en långpromead ute, men ja, ni ser ju vad de är för väder. Kan det aldrig sluta snöa!?

Efter träningen tog jag en risifrutti, var så hungrig och Chrille skulle inte komma hem på ett tag. Jag ville äta samtidigt som honom. När han kom hem stekte vi en varsin laxbit, kokade pasta och drack vatten.

Nu har jag duschat och kollar runt lite på H&M på nätet.
Vill köpa nya bikinis! Vill ha sommar! Vill ligga på stranden och soooola!

Imorn ska jag och Natalie åka in till stan och shoppa :) Jag får lööön och studiebidrag, yes!
Ikväll blir det mera träning, tänkte gå på bandet i ca 30 min och sen vara med på coren 30 min ;)
VÄGRAR SITTA STILLA.

Vi hörs senare! <3

Nytt rekord på besökare IGEN, 102! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0