Snart 2 mån kvar

Så där, nu har man tränat. Gick på bandet en timme och sprang några minuter också sen cyklade jag en kvart, svettades ganska mycket så det känns bra :)

Nu har man ätit en god middag och det blir slapp framför tv:n resten av kvällen.
Imorn är det fredag igen, känns inte så kul eftersom att Chrille åker imorn. Jag ska iallafall hem till mamma och äta middag sen får jag se om jag är med Natalie eller något.

Just nu tänker jag på studenten hela tiden, när denna månad är slut så är det bara TVÅ MÅNADER KVAAAR!

Jag har fått låna min systers studentklänning som är HELT PERFEKT, jag vet att jag har jobb på Flex gym när jag går ut så allting känns så himla bra just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0