Mag & rumpträning

Godmorgon! :)
Jag börjar jobba om två timmar, har precis tagit en dusch och kokar pasta till lunchen just nu.
Efter jobbet blir det somsagt tacos och vin med Natalie. Jag känner mig lite festsugen, Emma skulle festa idag, får se om vi går över till henne ooch hennes vänner tills dem går ut bara eftersom jag inte har råd att gå ut och jag jobbar imorgon också.

Jag har fått en till kommentar men denna gång från en tröningsglad tjej: :)
Hej, Skulle vara kul om du kunde dela med dig utav rump och magövningar som du kör, det skulle uppskattas =)

Jag vet att det är fler som frågat om mina rumpövningar och jag har lovat att komma upp med bilder på alla övningar eftersom att dem är väldigt svåra att beskriva. Jag lovar det kommer någongång!
Förövrigt så är utfall med skivstång någonting som jag kör mycket, det är det jobbigaste och det är oftast det man fpr träningsverk av om man gör rätt och väldigt strikt.

Mina magövningar består av VÄLDIGT mycket vanliga situps, jag är också med på passen core som är träning för bara mage och korsrygg i en halvtimme ;)

ATT TÄNKA PÅ!
Om du känner att du kämpar på med situpsen och det inte händer någonting så kan det vara så att du har för mycket fett på korppen/magen och musklerna ligger under fettet, då är det förbrännings som gäller. Cykla, spring, gå mm. Kosten är det viktigaste om du ska få bort fettet.

Nu ska jag äta fukost och ladda inför jobbet,. Ha en superbra lördag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0