Ledig

Hej på er!
Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket de senaste dagarna är att våran stora dator är sönder så jag måste sitta vid våran minidata och det är lite jobbigt tycker jag. :)

Jag är ledig från skolan idag, wie! Har precis tränat de första passet, blev 45 min förbränning.
Klockan ett blir det ett till pass, förbränning igen och kanske lite styrka, rumpa kanske? ;)

Annars är det bara bra med mig, tror jag måste gå till läkaren och kolla upp om jag har astma för jag får typ andnöd när jag tränar. Är inte det konstigt om jag skulle få astma som tränbar hela tiden och har bra kondition?
Det tycker iallafall jag är konstigt...

Nu ska jag göra sallad och steka kött till mig och Chrille, vi har börjat våran diet nu!
I helgen blir det morötter, gurka och dipp! :) Det är ändå nästan godare än chips tycker jag!

Jag ska försöka lägga in lite bilder senare innan jobbet 17.21 ikväll.
 Inte kul att läsa en blogg med bara text!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men Nadja, bara för att man tränar mycket betyder inte det att man inte får astma. :)

2010-03-17 @ 17:55:22
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0