Inna

Hade ingen idrott idag så jag tänkte träna nu så att jag hinner träna ett till pass ikväll också!

Måste bara säga att jag fått en idol! Inna som precis kommit ut med låten Hot,..
Jag viste inte vem hon var innan men har sökt på youtube och insett att jag diggat till hennes musik förut.

Hon har en helvettes kropp så man DÖR! Såna ben ska jag ha till sommaren, bara lite fett som ska bort, springa springa, springa är det enda som gäller nu! Jag blir så taggad av att se henne!

Titta på denna video! Inte nog med att hon ser sjukt bra ut, hon gör bara bra musik.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Låten är jättegammal så du vet ;) <3

2010-03-23 @ 12:35:21
URL: http://mandiys.blogg.se/
Postat av: nicole

Men hörru du du... Du har också jättefin kropp. som kom inte och snacka !!! <3

2010-03-23 @ 19:52:55
URL: http://nicuule.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men är det ngt hon inte kan, så är det att röra sig till musiken! Bara går runt och åmar sig, inte ens ett litet shake...Det gillades inte! :)

2010-03-23 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0