Förlovad

Godmorgon!
Jag har haft dålig uppdatering jag veeet! :)
I fredags åkte jag och älsklingen på kryssning, vi hade det så mysigt i lyxhytten med champange och allt så vi missade båten tillbaka så det blev en 24 timmarskryssning istället för 12 timmars.

Det som gjorde att vi missade båten var såklart att min älskling förlovade sig med mig, jag är så lycklig!
Jag fick en ring i vitt och rött guld! :)

Efter några glas champange fick jag en liten ask, jag kunde verkligen inte tänka mig att det var två ringar där i så jag började gråta när jag öppnade asken för att jag blev så glad..

Jag har MASSOR med bilder till er sen från i torsdags när vi var på hockey och från kryssningen såklart!
I lördags kom vi hem klockan åtta på morgonen, vi var vakna fram till tolv då tänkte jag att jag skulle sova men jag sov bara en halvtimme (då hade jag vart vaken sen klockan fyra) för pappa skulle bjuda mig, Linda och Nicole på bio och middag på heron city och det kunde man ju inte sga nej till, inte ofta man träffar sin pappa.

Vi såg på Avatar och jag måste säga att det var den bästa filmen jag sett på länge.
Kom hem klockan tio och då däckade jag i sängen kan jag säga och låg i sängen heeela dagen igår, såå skönt! Men nu ska jag hålla igång med bloggningen igen, jag lovar!

Går bara i skolan idag och imorn och sen är det påsklov :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ANNA

nämen guud vad gulligt! ringen låter super fin!

Grattis Grattis Grattis!! :D ^^

2010-03-29 @ 15:08:31
Postat av: Anonym

Ska ni gifta er nu och så? :)

2010-03-29 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0