2 pass

Dagen ha gått superbra!
Gick till gymmet för att sola vid halv tre tiden sen hämtade Natalie upp mig och jag hängde med henne till centrum. Hon bjöd mig på en räksmörgås. Sen följde hon med mig till gymmet.

Imorgon ska vi träna klockan nio innan gymmet har öppnat och sedan ducha och basta sen åka in till stan för shoooping! :D


Dagens mat:
Frukost: smootie
Lunch: Lax och pasta
Middag: Räksmörgås
Efter kvällens träningspass: Proteindricka och banan (ska koka ett ägg innan jag går och lägger mig också)

Dagens träning:

Morgonpasset, 1 timme på bandet
Kvällspasset, 1 timme på bandet och core 30 min

Känns bra att träna och äta nyttigt!
Får hoppas att min hals inte blir värre, det borde den inte bli eftersom jag inte kommit upp i hög puls.

Puss på er, visar allt jag köpt senare imorn :)

Love is in the air!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0