2 år men älsklingen

Tack för gulliga kommentarer!
Fick frågan om vi ska gifta oss nu...De rktiga reglerna är ju att man ska gifta sig ett år efter förlovningen men vi tar det som det kommer. Vi älskar varandra jättemycket men jag är bara 18 år och om jag ska gifta mig vill jag ha drömbrölloppet, så vi får vänta några år.


Det här är verkligen speciellt för Chrille är 30 år och jag är den första tjejen som han färlovar sig med, im so lucky!

Idag har vi vartit tillsammans i två år!!!! :) Jag kan inte tro det, tiden går så fort men ändå käns det som vi alltid varit med varandra, Jag älskar dig min schmoop!

Föressten jag berättade aldrig vad han hade skrivit i ringarna.
Det stod inte våra namn utan det står schmoopie i hans ring (som är jag) och schmoopen i min ring (som är han). Så gulligt, det är verkligen eget, alla andra har sina namn i ringarna men inte vi!


Idag blir det myyys efter skolan, det kommer bilder sen jag lovar. Vi har ominstalerat datorn så jag måste installera kameran innan.... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0