Veckan

Då var det måndag igen! Jag är ledig hela denna vecka förutom på söndag.
I lördags var jag och C på Gröna Lund, alla andra var tråkiga och ville inte följa med, synd för dem tycker jag eftersom att det var hur lungt somhelst, inte kö till något och vi såg till och med Prinsessan och prinsen i roddbåten!


Vi mötte iallafall tre killar från USA som C hade träffat i Columbus när han var där förra vintern. C tränar nämligen Hockeyspelaren Christian Huselius i NHL laget Columbus på somrarna så han fick en resa dit. Det var trevligt, vi var hemma runt nio. Nino och natta kom över och kollade en film med oss.

Igår jobbade jag från 12.00 - 20.00 sen var det myskväll men älsklingen.

Denna vecka blir ganska rolig om vädret blir bra, förutom att träna så ska jag:
  • Ta hand om Lady imorn (C:s mammas hund) som ska vara hos oss till på torsdag. Mormor ska bjuda mig och kusin Sara på middag eftersom att hon inte har firat våran student än.
  • På onsdag ska jag åka och bada med Amanda om det blir 25 grader och sol som dem säger.
  • På torsdag klockan tolv ska jag hem till Natta och fixa mina naglar, jag har långa naglar själv, vill bara försträka dem och få en snygg manikyr till midsommarafton.
  • På midsommar ska vi hem till Chrilles kompis Lökens landställe ute på Tyresö brevik och fira hela dagen och förhoppningsvis  hela natten ;)
Ser fram emot denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att få gå på Gröna lund. =)

2010-06-23 @ 09:40:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0