Tre fynd från H&M

Nu är jag hemma från 30 minuters träning på crossen och lite shopping på H&M. Skulle kolla på en klänning till midsommar men istället såg jag att dem hade rea på väldigt mycket så jag kikade runt lite på andra saker.
Slutade med att jag hittade tre riktigt bra plagg!

En träningsjacka som jag alltid velat ha men tyckt att de är onödiga pengar osv. Denna hade kostat 399 spänn innan, helt sjukt för att vara H&M! Men nu fick jag den för 150 kr :)
Verkligen perfekt att ha från och till gymmet eller på en långpromenad, speciellt idag när det regnar (Fanns i rosa också)

En träningsBH, min 5:e från H&M. Dem är såå sköna!

75 kr istället för 149..



Och en liten söt men ganska vanlig topp, bra till jobbet!
också 75 kr istället för 149.




Nu blir det omelett sen tänkte jag köra ett andra träningspass.
Jag börjar inte jobba förens klockan fyra och klockan är ju bara elva så det hinner jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0