Torsdag

Godmorgon! Jag är pigg och redo för dagens första träningspass, jag ska möta Natalie på gymmet och köra crossen sen ska vi åka in en snabbis till stan och shoppa upp de sista pengarna på mitt H&M presentkort.

Fick en rolig fråga av en läsare:

"Vad händer nu då när du har pluggat klart? =)"

Jag jobbar ju somsagt på gymmet, så jag kommer att jobba där så mycket som möjligt eftersom att jag inte är heltidsanställd (finns ej så mycket tider som jag skulle vilja)

Jag trivs så himla bra på gymmet och skulle verkligen inte vilja byta bort det, inte som jag känner just nu. Men ett extra jobb kommer jag att behöva, iaf efter sommaren eftersom att min älskade pojkvän låter mig bo gratis hos honom sommaren ut och sedan ska jag betala hyra mm + att vi åker till thailand i vinter som jag måste spara fickpengar till.

Jag har ett annat jobb på G men jag berättar mer om det sen när jag har börjat med det, har inte kommit igång än eftersom att jag pratade med en tjej i tisdags om detta. Men det ser ganska ljust ut för mig för tillfället!

Just nu jobbar jag iallafall på gymmet så mycket som möjligt och har lite halft sommarlov :)
Denna vecka har varit ledig, ja jobbar imorgon och nästa vecka från onsdag till söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0