Spinning och core

Tänkte passa på att svara på två frågor jag fått innan jag beger mig till gymmet.

1. "Vad kostade din p-stav:)? du är över 18 år va?:)
kram"


Svar: Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg men om jag minns rätt så var den inte alls dyr, om den fungerar på dig så håller den i tre år så det är ju bra. Mina nya p piller kostar ca 800 per år men det är det värt om dem fungerar, så mycket som jag testat nu!

Ja jag fyllde 19 i maj :) tack för frågan!


2." Var ni bara så några som åkte flak?"


Svar: Ja det var vi som åkte. Nu vet jag inte vem som frågar men det blev tjaffs i klassen 2 månader innan studenten så vi splittrades och jag valde att åka med mina nära och kära utanför skolan vilket blev hur lyckat och roligt somhelst! Saken är den att jag känner många äldre och de flesta var tvunga att jobba eftersom det var på en fredag, man kan ju inte ta ledigt hur som helst.

Men som jag har sagt förut, det är ju inte antalet som gör de roliga utan personerna och jag är så tacksam för att alla dessa underbara vänner åkte med! :)

Nu blir det spinning och core



Kommentarer
Postat av: Mikaela

P-staven kostar 60 pix! :)

2010-06-10 @ 11:39:52
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag kan svara på det där med pstaven, minns jag inte fel så betalar man 100kr för den om man är ungdom, annars ligger den på 1000kr:)

2010-06-10 @ 11:53:39
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0