Nytt preventivmedel

Hallå! Idag var jag på ungdomsmottagningen, var tvungen att ta ut p-staven som jag endast haft i 4 månader pga. att den inte fungerade på mig, så som alla andra preventivmedel jag testat!

Det var så obehagligt...trodde jag skulle få bedövningssalva som sist när jag satte in staven men jag fick en spruta istället och hela tanken på att hon skulle skära upp och dra ut staven var så otäck! Nu var det några timmar sen jag tog ut den och bedövnigen börjar släppa, får se om jag kan träna ikväll.

Efteråt gick jag och Natalie till apoteket och hämtade ut mina nya p- piller som nu är yasmin. Är det någon som testat dessa, är dem bra??? Vad jag läst på internet så är det mera positivt än negativt. Problemet jag haft med de andra preventivmedlerna är att jag haft mens hela tiden. Detta är fjärde pillret jag testar och jag blir galen om dte inte fungerar!

Efter det gick jag till kemtvätten och lämnade in balklänningen som jag fick låna av syster sen gick vi till H&M, jag shoppade upp lite av presentkoret som jag fick på studenten.

Köpte en sjukt snygg dress, som var snyggare på än vad jag trodde att den skulle vara. Köpte också en strandväska för bara 99 kr och ett passande armband till dressen.

Denna blir perfekt till heldagen på grönan på lördag med hela gänget :)

Snygg detalj vid halsen

Den är ju såklart snyggare på med lite accesoarer, en jeansjacka och ett par snygga skor.



Kommentarer
Postat av: Denis

Vad kostade din p-stav:)? du är över 18 år va?:)

kram

2010-06-08 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0