Gud, ge oss sol!

Det har varit en lång dag idag.

Började med att jag gick upp strax innan nio, damsög lite i hemmet och tog sedan en dusch för att åka till syster och äta frukost.Var iallafall där till kvart över elva sen fick ja gå hem i spöregnet annars hade jag fått vänta en kvart på bussen när de tar ca tio att gå hem.. Var dyngsur när ja kom hem så det var bara att föna håret, sminka till sig lite och klockan två var de dags för jobb på flex fram till nio.

Jag är lite deppad nu, vi har planerat en heldag på Grönan med Chrille+han vänner och Emma, Natalie och alla och så säger dem på vädret att de ska bli lika pissigt väder som idag! FYFAN säger ja bara, ja som va riktigt taggad inför detta. Alla är inställda på att de inte blir någon grönan men inte ja, jag vill verkligen dit imorn!

Jag, Emma och Natalie hade tänkt mötas här hos mig klockan tolv och dricka lite cider sen se till att vara på grönan klockan två. Aja vi får se hur de blir, annars blir det träning och mc donalds ätande.

Fan också, men jag slutar inte hoppas, gud ge oss sol nu, pleease!

Förra året på grönan, de var så varmt att man knappt kunde gå i shorts och linne.
UNDERBART!




Fan va brun ja va, ge mig den värmen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0