En vanlig ledig dag

Jag har varit ledig igår och idag. Somsagt så jobbar jag inte på heltid än så jag har lite lediga dagar vilket jag inte har något emot även fast jag skulle vilja jobba mer och få ihop mer pengar, såklart!

I lördags var vi hemma hos Chrilles kompis  i stan hela dagen, vid elva blev det utgång på Grodan i sergel, det är inte så kul där, man har haft roligare om man säger så... Det verkar lixom som att dem vill vara finare än vad stället är, så flått är det faktiskt inte och inträdet kostar tydligen 180 spänn, fyfan! Men nu fick ja komma in gratis så det var ju skönt för min del!

Idag tog jag det lungt på förmiddagen, sov till halv tio, vilket är länge för mig, brukar vanligast gå upp vid åtta tiden men man får passa på att sova ut lite ibland. Jag och Chrille hade tänkt köra rumpa ihop men han hade träningsverk i benen från igår så jag fick köra själv.

Dagens träning, två pass:


pass 1 :
Crosstrainern 30 min, Rumpa 40 min

Pass 2 :
Sprang 20 min gick 5, cyklade 5 och crosstrainern 15 min + lite mage

Ja, träningen har gått riktigt bra idag. Denna vecka blir hård, förra veckan var det lite fusk och helgen ska vi inte ens tala om, mc donalds, godis, chips. Var nästan spyfärdig på söndagkvällen.
På lördag får vi hoppas på fint väder. Eftersom att det inte blev någon grönan nu i helgen så blir det istället det denna lördag, om vädret tillåter.
Lördagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0