Brun

Hallå! Nu har jag stekt två dagar på stranden och jag är nästan som en mörkhyad, haha! Nemen de är sjukt vilket pigment jag har. Folk frågar vart jag har varit någonstans och jag svarar bara att jag vart två dagar på standen :) Och när jag säger att min pappa är finsk och mamma svensk så tror dem mig inte för att finnar är bleka men sanningen är att min pappa är mörkhårig, nästan brunögd och blir kolsvart!

Man känner sig så fräsch när man är brun, jag går runt osminkad för de mesta nu, tar bara lite concealer under ögonen och lite solpuder när ja ska jobba.

Idag blev det inget bad, vädret är sådär men vi ska till stranden imorn igen om det blir fint. Det passade perfekt för C frågade mig om jag ville jobba lite mer timmar idag så jag börjar klockan två och slutar nio. Jag blir bara glad för de extra timmarna jag får!

Men nu blir det träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0