Nästa måndag

Jag tog lite sovmorgon idag eftersom att jag ändå är ledig och har gått upp tidigt hela helgen. Sov till tio och klockan elva var jag på gymmet och körde 45 min förbränning. Sen gick jag hem och hämtade nyckeln till mamma och gick dit för att hämta mammas cykel som jag får låna nu när dem är på Gotland.

Cyklade hem, åt lite, städade och tvättade sen var det dags för gymmet igen. Det blev 40 min rumpa. Jag svettades som en gris och jag älskar att svettas, då känns det som att man tränat mycket hårdare. ;)

Jag ska snart hoppa in i en dusch och förhoppningsvis ska jag på en föreläsning idag om Aloe Vera produkterna som jag ska/ har börjat sälja lite.

Nästa måndag, åker jag och C till Göteborg, till hans föräldrars landställe i fem dagar. det kommer blir så mysigt. Jag som aldrig varit där!

Frågor från Johanna:
"Hej! Har precis kommit in på din blogg och undrar bara hur lång du är, modelljobbar du något? Det skulle passa dig bra ju isåfall! :)"

Hej Johanna, vad kul att du hittat hit! Jag är 179 cm, jobbar inte som modell än men förhoppningsvis snart. Har alltid drömt om det, men jag har faktiskt gått en visning på Berns förut så jag hoppas att jag har potential. Måste bara ta tag i det och skicka in bilder till en argentur. Åh tack, det blev jag verkligen glad över att få höra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0