Löning

Godmorgon!
Det skulle ha blivit bad idag men vädret är som igår molningt, det skulle spricka upp på eftermiddagen men det känns lite stressigt att åka till standen klockan två när ja börjar jobba klockan sex.

Det får blir imorn istället då vädret ska bli sjukt bra, 22 grader redan klockan nio på morgonen. Då åker vi tidigt för ja börjar jobba klockan tre imorn.

Nu har jag fått min lön men det blir inget shoppande för mig den här månaden, måste lägga undan till thailand nu. Det enda jag ska köpa är en almenacka som jag kan skriva upp mina jobbtider i och en klänning för 199 kr, lite shopping ändå, hi! :) Men de får verkligen vara det enda! Kanske åker till stan idag och köper det.

Sen vill jag bara påpeka en sak, ni som är buttra och griniga och skriver kommentarer som inte är lämpliga kan dra här ifrån. Gå inte in och läs min blogg om ni stör er på saker eller tar åt er av det jag säger, jag skriver precis vad jag vill i min blogg.

Ska snart träna och bränna lite fett sen får vi se om jag drar in till stan en snabbis själv, bara köper klänningen och åker tillbaka :) Den är från Gina som tyvärr inte finns i Tyresö...


Vi hörs senare <3


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Jag har lite frågor om din pojkvän.

Vad heter C egentligen? Hur gammal är han? Jobbar ni på samma jobb eller tränar ni bara på samma gym?



:)

2010-07-01 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0